Екстернат

 СПР 9 кл

І завдання

Розподільне письмо.(робота в парах)


1.     Це був північний нагірний схил, порослий густим лісом.

2. Війне вітерець, з крила пелюстку струсить, яку із саду перед тим приніс.

3. Біжить стежина в сад у зарості малини, яка дозріла вже і запахом п’янить.

4. Перед нами була глибока ущелина, захаращена камінням та вітроломом.

5. Дзвенить криштальне джерело, що вийшло з глибини земної



ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
10  КЛАС
2019-2020 н.р.
Вчитель: Лісова Н.В.

(Роботу записувати в зошиті, написану від руки;тему, завдання й відповіді необхідно переписувати)
Відскановану або якісну сфотографовану роботу надіслати на електронну адресу
lisova22@gmail.com

Всього 4 роботи

 Золоті сторінки далеких епох

завдання №1
Написати творчу роботу на одну із тем:

1.« Гамлет - переможець чи переможений?»
2.«Божественна комедія» - енциклопедія Середньовіччя»
3.«Одіссея – гімн розуму та кмітливості людини»
4.Девізом короля Клавдія були слова «Мета виправдовує засоби».Чи згодні ви з ним?

Завдання №2
Проза й поезія пізнього романтизму та переходу
до реалізму ХІХ ст
Перехід до модернізму. Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття. Сучасна література

1.Гофман - автор першої німецької романтичної опери:
А. «Лускунчик»;
Б. «Еліксир диявола»;
В. «Ундіна».

2. Найвизначніша збірка Ш. Бодлера має назву:
А «Квіти зла»; Б «Штучний рай»;
В «Салон 1859 року»; Г «Паризький сплін».

3. Рядки «Найперше — музика у слові!» взято з вірша П. Верлена:
А «Забуті арієти»; Б «Так тихо серце плаче…»;
В «Поетичне мистецтво»; Г «Осіння пісня».

4. Твори Артюра Рембо
А «Вечорова гармонія», «Альбатрос», «Відповідності»
Б «Міст Мірабо», «Зарізана голубка і водограй, «Лорелея»
В «Лебідь», «Лазур», «Невдача»
Г «Забуті арієти», «Так тихо серце плаче…», «Поетичне мистецтво»

5. Головні принципи символізму були проголошені у вірші Верлена
А «Сентиментальна прогулянка» ; Б «Місячне сяйво»;
В «Осіння пісня»; Г «Поетичне мистецтво».

6. «А чорне, біле Е, червоне І, зелене У» - так починається поезія:
А П. Верлена «Сентиментальна прогулянка.
Б А. Рембо «Голосівки».
В А. Рембо «П’яний корабель».
Г М. Некрасова «Размышления у парадного подъезда».

7.Карлик Цахес видається людям привабливим завдяки:
А. Трьом золотим волосинкам;
Б. Трьом золотим ґудзикам;
В. Чарівному золотому паску.

8.Основною темою збірки поезій В. Вітмена «Листя трави» є:
А. Краса природи
Б. Духовний шлях людини
В. Історія Америки

9.Вірш В. Вітмена «О капітане» присвячено:
А. Подіям Громадянської війни
Б. Прославленню морських офіцерів
В. Президенту Лінкольну
10.У чому полягає викривальний зміст повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»та її символіка?

11. – 12. Напишіть есе на одну з тем:
- Читаючи поезії Тютчева і Фета;

- Чому саме Бальтазар рятує світ від цахесів? - Моя зустріч із ліричним героєм збірки В. Вітмена «Листя трави»

Завдання №3
Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст.   ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

 Контрольна робота
 Моріс Метерлінк. «Синій птах»
 Варіант І

1. Виберіть одну правильну відповідь.
«Нова драма» характеризується
А достовірним відтворенням дійсності
Б зображенням трагедії особистості в суспільстві
В зображенням трагедії в житті певної людини
Г відтворенням дійсності, моралізаторством, конкретним висновком

2. Виберіть одну правильну відповідь.
У феї Берілюни дуже хвора онука. Що з нею?
А вона хоче бути щасливою
Б вона не може прокинутися
В вона ні з ким не дружить
Г вона хоче бути найвродливішою

3. Установіть відповідність між героями та їхнім походженням.

фея
Тільтіль
Царство Майбутнього
Душа Світла
А міфологічне
Б реалістичне
В казкове
Г фантастичне
Д літературне


4. Установіть послідовність подій у творі.
А у Садах Блаженств діти потрапляють в обійми Гладких Блаженств
Б Тільтіль і Мітіль прокинулися вранці і помітили, що все навколо змінилося, стало                        
       кращим
В діти потрапляють до Країни Спогадів і зустрічають своїх померлих Дідуся і
      Бабусю, братів і сестер
Г Фея завітала в будинок лісоруба

5. Назвіть подію, про яку йдеться.
Поки діти баряться відчинитивиднояк велика клямка сама піднімається, риплячи;
двері трохи розчиняютьсящоб пустити маленьку бабусю в зеленому і в червоній шапочці.
Вона горбатаклишоногаоднооканіс сходиться з підборіддямі йде вонаспершись на ціпок.
6. Дайте визначення поняття феєрія.
7. Поясніть, що символізує небезпечна подорож Тільтіль і Мітіль заради незнайомої дівчинки. (2б)
8. Прокоментуйте особливості розвитку сюжету в драмі-феєрії.(2б)

Контрольна робота №4 (обсяг-1 стор)

 Напишіть есе на тему: «Краса людських стосунків у драмі-феєрії «Синій птах» Моріса  Метерлінка»

Немає коментарів:

Дописати коментар