СПР 9 кл
І завдання
Розподільне письмо.(робота в парах)
1. Це був північний нагірний схил, порослий густим лісом.
2. Війне вітерець, з крила пелюстку струсить, яку із саду перед тим приніс.
3. Біжить стежина в сад у зарості малини, яка дозріла вже і запахом п’янить.
4. Перед нами була глибока ущелина, захаращена камінням та вітроломом.
5. Дзвенить криштальне джерело, що вийшло з глибини земної
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
10 КЛАС
2019-2020 н.р.
Вчитель: Лісова Н.В.
(Роботу записувати в зошиті, написану від руки;тему, завдання й
відповіді необхідно переписувати)
Відскановану або якісну сфотографовану роботу надіслати на електронну адресу
Всього 4 роботи
Відскановану або якісну сфотографовану роботу надіслати на електронну адресу
lisova22@gmail.com
Золоті сторінки далеких епох
завдання №1
Написати творчу роботу на одну із тем:
Написати творчу роботу на одну із тем:
1.« Гамлет - переможець
чи переможений?»
2.«Божественна
комедія» - енциклопедія Середньовіччя»
3.«Одіссея –
гімн розуму та кмітливості людини»
4.Девізом
короля Клавдія були слова «Мета виправдовує засоби».Чи згодні ви з ним?
Завдання №2
Проза й поезія пізнього романтизму та переходу
Проза й поезія пізнього романтизму та переходу
до реалізму ХІХ ст
Перехід до модернізму. Драматургія
кінця ХІХ – початку ХХ століття. Сучасна література
1.Гофман - автор першої німецької романтичної опери:
А. «Лускунчик»;
Б. «Еліксир диявола»;
В. «Ундіна».
2. Найвизначніша збірка Ш. Бодлера має назву:
А «Квіти
зла»; Б «Штучний
рай»;
В «Салон 1859 року»; Г «Паризький
сплін».
3. Рядки «Найперше — музика у слові!» взято з вірша П.
Верлена:
А «Забуті
арієти»; Б «Так
тихо серце плаче…»;
В «Поетичне
мистецтво»; Г «Осіння
пісня».
4. Твори Артюра Рембо
А «Вечорова
гармонія», «Альбатрос», «Відповідності»
Б «Міст
Мірабо», «Зарізана голубка і водограй, «Лорелея»
В «Лебідь»,
«Лазур», «Невдача»
Г «Забуті арієти», «Так тихо серце плаче…», «Поетичне мистецтво»
5. Головні принципи символізму були проголошені у вірші
Верлена
А «Сентиментальна
прогулянка» ; Б
«Місячне сяйво»;
В «Осіння пісня»; Г «Поетичне
мистецтво».
6. «А чорне, біле Е, червоне І, зелене У» - так починається
поезія:
А П. Верлена
«Сентиментальна прогулянка.
Б А. Рембо
«Голосівки».
В А. Рембо
«П’яний корабель».
Г М.
Некрасова «Размышления у парадного подъезда».
7.Карлик Цахес видається людям привабливим завдяки:
А. Трьом золотим волосинкам;
Б. Трьом золотим ґудзикам;
В. Чарівному золотому паску.
8.Основною темою збірки поезій В. Вітмена «Листя трави» є:
А. Краса природи
Б. Духовний шлях людини
В. Історія Америки
9.Вірш В. Вітмена «О капітане» присвячено:
А. Подіям Громадянської війни
Б. Прославленню морських офіцерів
В. Президенту Лінкольну
10.У чому полягає викривальний зміст повісті «Крихітка Цахес на
прізвисько Цинобер»та її символіка?
11. –
12. Напишіть есе на одну з тем:
- Читаючи
поезії Тютчева і Фета;
- Чому саме
Бальтазар рятує світ від цахесів? - Моя зустріч із ліричним героєм збірки В.
Вітмена «Листя трави»
Завдання №3
Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст. ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Контрольна робота
Моріс Метерлінк. «Синій птах»
Варіант І
1. Виберіть одну правильну відповідь.
«Нова драма» характеризується
А достовірним відтворенням дійсності
Б зображенням трагедії особистості в суспільстві
В зображенням трагедії в житті певної людини
Г відтворенням дійсності, моралізаторством, конкретним висновком
2. Виберіть одну правильну відповідь.
У феї Берілюни дуже хвора онука. Що з нею?
А вона хоче бути щасливою
Б вона не може прокинутися
В вона ні з ким не дружить
Г вона хоче бути найвродливішою
3. Установіть відповідність між героями та їхнім походженням.
1 фея
2 Тільтіль
3 Царство Майбутнього
4 Душа Світла
|
А міфологічне
Б реалістичне
В казкове
Г фантастичне
Д літературне
|
4. Установіть послідовність подій у творі.
А у Садах Блаженств діти потрапляють в обійми Гладких Блаженств
Б Тільтіль і Мітіль прокинулися вранці і помітили, що все навколо змінилося, стало
кращим
В діти потрапляють до Країни Спогадів і зустрічають своїх померлих Дідуся і
Бабусю, братів і сестер
Г Фея завітала в будинок лісоруба
5. Назвіть подію, про яку йдеться.
Поки діти баряться відчинити, видно, як велика клямка сама піднімається, риплячи;
двері трохи розчиняються, щоб пустити маленьку бабусю в зеленому і в червоній шапочці.
Вона горбата, клишонога, одноока, ніс сходиться з підборіддям, і йде вона, спершись на ціпок.
6. Дайте визначення поняття феєрія.
7. Поясніть, що символізує небезпечна подорож Тільтіль і Мітіль заради незнайомої дівчинки. (2б)
8. Прокоментуйте особливості розвитку сюжету в драмі-феєрії.(2б)
Контрольна робота №4 (обсяг-1 стор)
Напишіть есе на тему: «Краса людських стосунків у драмі-феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка»
Немає коментарів:
Дописати коментар