Зарубіжна література 10-В (2021-2022 н.р.)
2019-2020 н.р.
Виконати контрольну роботу,
написати есе (до 16.05.20). Роботи надіслати в телеграм або на ел. адресу lisova22@gmail.com , якщо немає
можливості-принести до школи в скриньку для зошитів
Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст. ТЕМАТИЧНЕ
ОЦІНЮВАННЯ
Контрольна робота
Моріс Метерлінк. «Синій
птах»
Варіант І
1.
Виберіть одну правильну відповідь.
«Нова драма» характеризується
А достовірним
відтворенням дійсності
Б зображенням
трагедії особистості в суспільстві
В зображенням
трагедії в житті певної людини
Г відтворенням
дійсності, моралізаторством, конкретним висновком
2.
Виберіть одну правильну відповідь.
У феї Берілюни дуже хвора онука.
Що з нею?
А вона хоче бути
щасливою
Б вона не може
прокинутися
В вона ні з ким
не дружить
Г вона хоче бути
найвродливішою
3.
Установіть відповідність між героями та їхнім походженням.
1 фея
2 Тільтіль
3 Царство
Майбутнього
4 Душа Світла
|
А міфологічне
Б реалістичне
В казкове
Г фантастичне
Д літературне
|
4.
Установіть послідовність подій у творі.
А у Садах
Блаженств діти потрапляють в обійми Гладких Блаженств
Б Тільтіль і
Мітіль прокинулися вранці і помітили, що все навколо змінилося, стало
кращим
В діти
потрапляють до Країни Спогадів і зустрічають своїх померлих Дідуся і
Бабусю, братів і сестер
Г Фея завітала в
будинок лісоруба
5.
Назвіть подію, про яку йдеться.
Поки
діти баряться відчинити, видно, як
велика клямка сама піднімається, риплячи;
двері
трохи розчиняються, щоб пустити маленьку бабусю в зеленому
і в червоній шапочці.
Вона
горбата, клишонога, одноока, ніс
сходиться з підборіддям, і йде вона, спершись
на ціпок.
6. Дайте визначення поняття феєрія.
7. Поясніть, що символізує небезпечна подорож Тільтіль і
Мітіль заради незнайомої дівчинки. (2б)
8.
Прокоментуйте особливості розвитку сюжету в драмі-феєрії.(2б)
Контрольна робота №2 (обсяг-1 стор)
Напишіть есе на тему:
«Краса людських стосунків у драмі-феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка»
23.04.2020
Онлайн-урок
ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX –
ПОЧАТКУ XX СТ. Зміни
в драматургії на межі XIX–XX ст.
Бельгія
Моріс Метерлінк. «Синій
птах».
М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція
символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків
у драмі-феєрії «Синій птах».
1) Переглянути експрес урок: Моріс Метерлінк :
https://www.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE
2) Прочитати п'єсу Моріса Метерлінка «Синій птах» (Блакитний птах) .
16.03-03.04.2020
Вивчити
один вірш напама’ять (за вибором учня)
Шарль Бодлер «Альбатрос»,
«Відповідності», «Вечорова гармонія»
Поль Верлен «Поетичне мистецтво»,
«Осіння пісня»
де відповіді
ВідповістиВидалити